80102.jpg
Tämä on näkemyksen mukaan joko erittäin tiivis tai yleisluontoinen mainonnan oppikirja. Kirja on helppolukuinen ja graafisesti hyvin suunniteltu, mielenkiintoinen yleiskatsaus. Mukaan on mahdutettu tekijänoikeuksia, alan termistöä, mainostekstin ja -kampanjan suunnittelua, suoramarkkinointia, webbisivujen suunnittelua, mainoskuvausta, graafista suunnittelua, kirjapainotekniikkaa, radio- ja tv-mainontaa, tuotepakkauksia ja sponsorointia.

Mitä tulisi muistaa verkkokirjoittamisesta? Kirja painottaa, että tekstin lukeminen on huomattavasti hitaampaa näytöltä kuin paperista. Siksipä nettitekstin tulee olla mahdollisimman helppoa, selkeää ja yksinkertaista. Verkossa luetaan huolimattomasti. Luettavassa tekstissä tulee olla lyhyitä lauseita ja kappaleita. Toistoa tulee välttää ja käyttäjiä tulee puhutella sinä-muodossa. Siinäpä oleellinen jo olikin. Eittämättä kirja on oppikirjaksi melkoisen pinnallinen!